Benim de daha önce yaşadığım , ancak format atarak çözebildiğim bir sorundur bu. Nasıl ortaya çıktığı kimse tarafından anlaşılamayan ,bilgisayarda 'başka kullanıcı' adında kendikendine bir oturum oluşması konusu ile ilgili bir blog hazırladım.
İnternet üzerinde bir çok paylaşımı takip ettim,forumlara yazdım ama kesin çözüm bulduğuma emin değilim.
Aşağıda bu konu ile ilgili bulabildiğim paylaşımları topladım.
1.Paylaşım;
Normalde Acronis Disk Director, Norton Partition Manager, Paragon Partition Manager gibi programlarda harddiskimdeki 2MB 'lık ayrılmış bölüm görünmezken dün denediğim "EASEUS Partition Master 6.5.1 Professional Edition" isimli program harddiskimde 2mb 'lık bölümlenmemiş bir alan olduğunu gösterdi. Bu bölümü mevcut kullandığım e: isimli sürüye ekledim ve ortadan kaldırdım. Sonrada ilk iş "Başka Kullanıcı" olayına baktığımda bu kullanıcı sıkıntısı ortadan kalkmıştı. Artık Format atacaktım. Başka yüntemler işe yaramıyor. Yönetimsel araçlar vs.vs İŞİNİZE YARAR DİYE RESİM EKLEDİM. Belkide Dünyada ilk ben buldum çözümü... Resimler aşağıda. Deneyen buraya bilgi verirse sevinirim.
son bir kaç gündür bilgisayarımı açarken başka kullanıcı hatası ile karşılaşıyorum başka bir kullanıcı hesabı olmamasına rağmen gelen kullanıcı adı ve parola menüsünden geri yaptığım zaman kendi kullanıcı hesabıma kullanıcı adını ve parolayı yazarak giriş yapabiliyorum bu hatayı nasıl düzeltebiliriz
Klavyenizden Windows + R tuşlarına basın ve açılan Çalıştır ekranında Regedit yazarak Tamam düğmesine basın.
Karşınıza gelen Kayıt Defteri DüzenleyicisindeHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList anahtarını bulun ve bunun altında varsa .DEFAULT değerini üzerinde sağ tıklayarak silin.
Bilgisayarınızı yeniden başlatarak durumu kontrol edin.
Bilgisayarınızdaki hesabınız bir Microsoft hesabı mıdır? ve bilgisayarınızdaki hesabı yöneten başka bir yönetici hesabı var mıdır ? Hata ile karşılaştığınız hesabınızın türü nedir? (Standart veya yönetici)
Ayrıca hesabınız bir Microsoft hesabıysa ve farklı yerlerden hesabınıza giriyorsanız yani farklı bilgisayarlardan falan giriş yapıyorsanız bu sorun oluşmuş olabilir.
Öncelikle BU SAYFADAN yararlanarak yeni bir kullanıcı hesabı açın ve bu hesabı yönetici olarak atayıp problemi bu hesapta test edin.
Sorununuz devam ederse "Hesabınızı Sıfırlayın" sayfasının yardımı ile hesabınızın parolasını sıfırlayıp problemi kontrol edin.
İyi çalışmalar dilerim.
< Bu ileti veya öneriler size yardimci olduysa “Yanit olarak işaretle” linkine tiklatiniz. >
Bu ileti veya öneriler size yardımcı olduysa “Yanıt olarak işaretle” linkine tıklatınız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder