31 Aralık 2014 Çarşamba

Başka Kullanıcı Hatası

Benim de daha önce yaşadığım , ancak format atarak çözebildiğim bir sorundur bu.
Nasıl ortaya çıktığı kimse tarafından anlaşılamayan ,bilgisayarda 'başka kullanıcı' adında kendikendine bir oturum oluşması konusu ile ilgili bir blog hazırladım.
İnternet üzerinde bir çok paylaşımı takip ettim,forumlara yazdım ama kesin çözüm bulduğuma emin değilim.
Aşağıda bu konu ile ilgili bulabildiğim paylaşımları topladım.

1.Paylaşım;



Normalde Acronis Disk Director, Norton Partition Manager, Paragon Partition Manager gibi programlarda harddiskimdeki 2MB 'lık ayrılmış bölüm görünmezken dün denediğim "EASEUS Partition Master 6.5.1 Professional Edition" isimli program harddiskimde 2mb 'lık bölümlenmemiş bir alan olduğunu gösterdi. Bu bölümü mevcut kullandığım e: isimli sürüye ekledim ve ortadan kaldırdım. Sonrada ilk iş "Başka Kullanıcı" olayına baktığımda bu kullanıcı sıkıntısı ortadan kalkmıştı. Artık Format atacaktım. Başka yüntemler işe yaramıyor. Yönetimsel araçlar vs.vs 
İŞİNİZE YARAR DİYE RESİM EKLEDİM. Belkide Dünyada ilk ben buldum çözümü...  
Resimler aşağıda. Deneyen buraya bilgi verirse sevinirim. 


0




2.Paylaşım ;

Soru
buraktaşkın soruldu 
| 39 görüntüleme

başka kullanıcı hatası

son bir kaç gündür bilgisayarımı açarken başka kullanıcı hatası ile karşılaşıyorum başka bir kullanıcı hesabı olmamasına rağmen gelen kullanıcı adı ve parola menüsünden geri yaptığım zaman kendi kullanıcı hesabıma kullanıcı adını ve parolayı yazarak giriş yapabiliyorum bu hatayı nasıl düzeltebiliriz
Aytaç Suat Gültekin
Bunu faydalı buldu0
Yanıt
Aytaç Suat Gültekin yanıtlandı 

Microsoft Forum Moderatörü
Merhaba buraktaşkın,
Klavyenizden Windows + R tuşlarına basın ve açılan Çalıştır ekranında Regedit yazarak Tamam düğmesine basın.
Karşınıza gelen Kayıt Defteri DüzenleyicisindeHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList anahtarını bulun ve bunun altında varsa .DEFAULT değerini üzerinde sağ tıklayarak silin.
Bilgisayarınızı yeniden başlatarak durumu kontrol edin.
Saygılarımla,
<Bu ileti veya öneriler size yardımcı olduysa “Yanıt olarak işaretle” linkine tıklayınız.>
Aytaç Suat Gültekin
Metin BİLGİN
Bunu faydalı buldu0
Metin BİLGİN yanıtlandı 

Merhaba buraktaşkın ;
Bilgisayarınızdaki hesabınız bir Microsoft hesabı mıdır? ve bilgisayarınızdaki hesabı yöneten başka bir yönetici hesabı var mıdır ? Hata ile karşılaştığınız hesabınızın türü nedir? (Standart veya yönetici)
Ayrıca hesabınız bir Microsoft hesabıysa ve farklı yerlerden hesabınıza giriyorsanız yani farklı bilgisayarlardan falan giriş yapıyorsanız bu sorun oluşmuş olabilir.
Öncelikle BU SAYFADAN yararlanarak yeni bir kullanıcı hesabı açın ve bu hesabı yönetici olarak atayıp problemi bu hesapta test edin.
Sorununuz devam ederse "Hesabınızı Sıfırlayın" sayfasının yardımı ile hesabınızın parolasını sıfırlayıp problemi kontrol edin.
İyi çalışmalar dilerim.
< Bu ileti veya öneriler size yardimci olduysa “Yanit olarak işaretle” linkine tiklatiniz. >
Bu ileti veya öneriler size yardımcı olduysa “Yanıt olarak işaretle” linkine tıklatınız.
buraktaşkın
Bunu faydalı buldu0
buraktaşkın yanıtlandı 

Yanıtla 
hesabım microsoft hesabıdır evet yönetici modunda tek bir hesabım mevcuttur hata ile karşılaştığım hesabın türünü göremiyorum
farklı bilgisayarlardan bu hesabıma giriş yapmıyorum
başka bir arkadaşım da bu sorunla karşılaşmış microsoft hesabının şifresini değiştirdikten sonra yaşamış benim gibi bununla bir alakası var mıdır
Metin BİLGİN
Bunu faydalı buldu0
Metin BİLGİN yanıtlandı 

Yanıtla 
Tekrar Merhaba buraktaşkın ;
Evet alakası olabilir.
Öncelikle BU SAYFADAN yararlanarak yeni bir kullanıcı hesabı açın ve bu hesabı yönetici olarak atayıp problemi bu hesapta test edin.
Sorununuz devam ederse "Hesabınızı Sıfırlayın" sayfasının yardımı ile hesabınızın parolasını sıfırlayıp problemi kontrol edin.
İyi çalışmalar dilerim.
< Bu ileti veya öneriler size yardimci olduysa “Yanit olarak işaretle” linkine tiklatiniz. >
Bu ileti veya öneriler size yardımcı olduysa “Yanıt olarak işaretle” linkine tıklatınız.
buraktaşkın
Bunu faydalı buldu0
buraktaşkın yanıtlandı 

Yanıtla 
iyi günler biraz önce parola sıfırlama ve kullanıcı hesabı ekleme yöntemlerini kullandım fakat yine olumlu bir sonuç elde edemedim 
Metin BİLGİN
Bunu faydalı buldu0
Metin BİLGİN yanıtlandı 

Yanıtla 
Tekrar Merhaba buraktaşkın  ;
Sisteminizde bulunan 3. parti bir yazılım bu duruma sebep oluyor olabilir. Öncelikle Anti Virüs yazılımınızı kaldırın. Ardından,
"Windows temiz önyükleme gerçekleştirme hakkında" makalesinde belirtilen işlemleri uygulayın.
Ardından bilgisayarı yeniden başlatıp sorunu kontrol edin.
İyi çalışmalar dilerim.
< Bu ileti veya öneriler size yardimci olduysa “Yanit olarak işaretle” linkine tiklatiniz. >
Bu ileti veya öneriler size yardımcı olduysa “Yanıt olarak işaretle” linkine tıklatınız.
buraktaşkın
Bunu faydalı buldu0
buraktaşkın yanıtlandı 

Yanıtla 
yönlendirdiği konumları takip ettim fakat kaldırmamı istediği microsoft skydrive ögesi bulunmadığı için işlemi tamamlayamadım
Metin BİLGİN
Bunu faydalı buldu0
Metin BİLGİN yanıtlandı 

Yanıtla 
Tekrar Merhaba buraktaşkın ;
Bu işlemin SKYDRİVE ile alakası yoktur. Lütfen kendi sisteminize göre uygulayın işlemleri,
"Windows temiz önyükleme gerçekleştirme hakkında" makalesinde belirtilen işlemleri uygulayın.
Ardından bilgisayarı yeniden başlatıp sorunu kontrol edin.
İyi çalışmalar dilerim.
< Bu ileti veya öneriler size yardimci olduysa “Yanit olarak işaretle” linkine tiklatiniz. >
Bu ileti veya öneriler size yardımcı olduysa “Yanıt olarak işaretle” linkine tıklatınız.
buraktaşkın
Bunu faydalı buldu0
buraktaşkın yanıtlandı 

Yanıtla 
açıklamaları okuyunca alakasının olmadığını fark ettim yönlendirdiğiniz makaledeki işlemleri uyguladım fakat yine aynı sorunla karşılaşıyorum 
Metin BİLGİN
Bunu faydalı buldu0
Metin BİLGİN yanıtlandı 

Yanıtla 
Tekrar Merhaba buraktaşkın  ;
Sorununuzla alakalı olarak,
İyi çalışmalar dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder